نرم افزار GFI Help Desk

با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.

ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk

این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار سیسکو EXP

نرم افزار سیسکو TMS

نرم افزار سیسکو CMS

نرم افزار سیسکو CWMS

نرم افزار سیسکو UCCX

نرم افزار سیسکو CUP

نرم افزار سیسکو CUC

های ,افزار ,نرم ,کاربران ,مشکلات ,gfi ,نرم افزار ,مشکلات کاربران ,help desk ,سیستم تیکتینگ ,gfi help ,سیستم تیکتینگ پیشرفته ,ایمیل مشکلات کاربران

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


ام دانلود naspoi آموزش حسابداری chromnulipo shamkparvanet idrucontter ارتباطات، کلید توسعه جمکران ligemame آموزش طراحی وب سایت تبریز،آموزش سئو تبریز