نرم افزار GFI Help Desk
با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار
ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk
این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی
های ,افزار ,نرم ,کاربران ,مشکلات ,gfi ,نرم افزار ,مشکلات کاربران ,help desk ,سیستم تیکتینگ ,gfi help ,سیستم تیکتینگ پیشرفته ,ایمیل مشکلات کاربران
درباره این سایت